کفش طبی چه تفاوتی با کفش معمولی دارد؟

کفش فوتبال مردانه مدل یاس چمن مصنوعی 2022 رنگ زرد

برخی ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی خاص کفش طبی باعث شده تفاوت بسیار زیادی با کفش معمولی داشته باشد. در بخش زیر به برخی از تفاوتهای کفش طبی و کفش معمولی می‌پردازیم:

از آن جایی که شرایط پای همه افراد یکسان نیست و انواع مختلفی از کفش طبی در دسترس آنها قرار دارد تا آنها با توجه به سایز و پهنای پای خود به انتخاب کفش مورد نظرشان بپردازند. به این ترتیب هیچ گونه محدودیتی در ارتباط با سایز و پهنی کفش طبی وجود ندارد.
افرادی که دچار برخی مشکلات پا از قبیل پا چنگالی هستند به کفش نیاز دارند که فضای عمودی بیشتری را در اختیار پای آنها قرار بدهد. کفش طبی یک گزینه مناسب برای این افراد محسوب می‌شود.
اکثر کفش‌های طبی ساختار منحصر به فردی دارند که استفاده از آنها و پوشیدن شان برای فرد ساده است و می‌تواند بدون هیچ گونه محدودیتی راه برود و به انجام فعالیت‌های خود بپردازد.
از آنجایی که کفش طبی با توجه به شرایط پای افراد ساخته می‌‌شود فضای کافی در اختیار پای آنها قرار می‌گیرد تا از ساییده شدن نقاط مختلف آن به کفش جلوگیری گردد.
ساختار خاص کفش طبی باعث شده که به‌ خوبی از پاشنه محافظت شود و در هنگام راه رفتن در حالت مناسبی قرار بگیرد.
قسمت میانی و خارجی کفش بافت مناسبی دارد و به خوبی از پا محافظت می‌کند تا از ساییده شدن پاها در هنگام راه رفتن پیشگیری گردد.
پاشنه سفت کفش طبی از اتیلین وینیل استات ساخته شده که پاشنه را به سمت بالا هدایت می‌کند تا به این ترتیب فشار کمتری به کف پا وارد گردد.

عضویت در خبرنامه
خانه
لیست علاقه مندی ها